
Sevgi Hamalıyım ben
Sevgi tasırım gittigim her yere
İsim zor yukum agırdır benim
Sevgi hamalıyım ben
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
üyelerin istekleri dışında özel mesaj atmak , msn e eklemek , siyasal muhabbetlere girmek , yasadışı dosyalar yollamak , küfürlü konuşmak , vede reklam içeren mailler atmak (süperteklif vb.) kesinlikle yasaktır bööle bir şikayet karşısında üyelik geri dönüşüm olmadan silinir bilginize..
sohbet grubumuz açılmıştır arkadaşlar isteyen oraya üyeliğini yaptırabilir ve sohbetlere ordan devam edebilir
katılmak için hayelax-subscribe@googlegroups.com
sohbet etmek için http://groups.google.com.tr/group/hayelax-sohbet
sohbet grubuna katılım için hayelax-sohbet-subscribe@googlegroups.com
posta göndermek için , mail atın : hayelax@googlegroups.com
üyeliğinizi sonlandırmak : hayelax-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazlası için, http://groups.google.com.tr/group/hayelax tıklayıver
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
--> Haberin devamını okumak için tıklayın(Click to Read Source)...
2008 DE NELER VAR
'İnsan kendi imajını kendisi bulacak' İSTANBUL MilliyetDünyanın pek çok ülkesinde yaptığı araştırmalarla elde ettiği bilgi ve toplumsal eğilimlerden yola çıkarak, yaşam tarzı, moda, dekorasyon, kozmetik sektörlerine yön veren "stil & trend" ajanslarından Nelly Rodi'nin Yaşam Tarzı Kreatif Direktörü Vincent Gregoire, "addresistanbul"un 1. yaş günü nedeniyle İstanbul'daydı. 2008 trendinde sadelik var"Tasarımda Yeni Eğilimler" başlıklı bir seminer veren Gregoire, 2008 tasarım trendlerinin, dekorasyon, ev tekstili, hazır giyim, gıda ve kozmetik gibi alanların yaşam biçimine yansımalarını aktardı. Dünyaya sadeliğin hâkim olduğu, insanların kendi imajını bulma çabasına girdiği bir portre çizen Gregoire, 2008 trendlerini "Şehir Enerjileri", "Disko Ateşi", "Kırların Güzelliği" ve "Tropik Ütopyalar" temalarıyla özetledi. İnsanların her zaman gelecekte olacaklardan korktuğunu belirten ve bu yüzden bir tür yeniden doğuşu özlendiğini ifade eden Gregoire, "Şu an dünyada bir olumsuzluk hâkim. İnsanlar gerçek kitle piyasası ürünleriyle lüks ürünlerin nasıl ayrılacağı konusunda tereddüt ediyorlar. 2008 trendleri içinde sadelik var. İnsan kendi imajını bulma yönünde çalışacak. DNA'sını test edecek. Ve doğal ortamda, kendi kendine ayakta kalabilen unsurlar ön plana çıkacak" dedi. 15 yıl sonrasının trendlerini öngörüyorNelly Rodi Ajans, uluslararası alanda dünyada yaşanan sosyal, siyasal, ekonomik, kültürel ve dinsel değişimleri takip ederek yakın gelecekte insanların tercihleri ve yeni yaşam tarzlarının yanı sıra ev ve ofis tasarımına yansımalarını belirliyor. Ajans, trend belirleyen ajansların arasında otorite olarak kabul ediliyor. Ajanstaki trend komitesi 10 - 15 sene sonrasının mega trendlerini tahmin ediyor
http://www.milliyet.com.tr/2006/11/12/yasam/yas02.html
--> Haberin devamını okumak için tıklayın(Click to Read Source)...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder