24 Mayıs 2008 Cumartesi

Hermes'ten Kes Yapıştır Çanta





Nesillerin markası, ünlülerin çantacısı Hermes'ten hiç beklenmedik bir pazarlama girişimi.
Sitelerine koydukları pdf dosyasını indirip, yapılacakları takip ettikten, kesip yapıştırdıktan sonra kartondan mini bir Hermes çantanız oluyor.



Print etme yöntemiyle bilgisayarı olan herkese ulaşma fikri oldukça mantıklı. Ancak en kuvvetli olduğu ürünü çantayı print etme mantalitesi bana sadece genç kuşaklara ulaşma isteğini düşündürüyor. Bir de Hermes kitlelerin markası hiç bir zaman olmadı. Hatta lüksün konumlanmasıyla her zaman ulaşılmaz klasiklerden biriydi. Bu hareketin mutlaka bir anlamı vardır.

--> Haberin devamını okumak için tıklayın(Click to Read Source)...

Telefon Dior
$5000 iletişime vereceğime(niye verilir aşağıda geliyor) ortalama fiyata telefon alırım, sonra bir asistan, kalan parayla şöför (hayal kurma aylık bazdadır), üzerine kişisel antreman hocası, onlara da birer telefon (o ay elim çok da açık). 3 telefon etti. Hadi faturalarda benden. Üzerine para hayli hayli kalır, artık birkaç kişi olduğumuz için hep beraber tatile gideriz, 4 kişi olduğumuzdan kanasta oynarız, müzik grubu kurarız ben solist olurum ve hikaye burada kopar gider.




Dior, diyor ki; "Bizim ne eksiğimiz var, herkes yaptı bir biz kaldık. Bize yakışan budur. En pahalı telefonu biz yaparız. Saat, mücevher satışta coşup giderken bu coşkuya telefonu da katar işi bağlarız." Marka kurbanlarının ilgisine...sevgiyle Dior'dan. Ben ilk paragrafı Dior telefon yerine tercih edenlerdenim.

Kıssaddan hisse, Dior telefon çıkartıyor.



--> Haberin devamını okumak için tıklayın(Click to Read Source)...

Hiç yorum yok: