Mario Testino bu aralar kalabalıkları seviyor. Burberry ve D&G reklamlarında kadrajı aktif gençlerle dolduran Mario Testino bu sahneyi kullanmaya başladı. Gerçi D&G her zaman klanlı kareleri reklam yapmayı sevdi. Ancak Burberry için gençleştirilmiş kalabalıklar yeni bir tarz.




--> Haberin devamını okumak için tıklayın(Click to Read Source)...
noneurovisionary
Eurovision,karıkız,salla kıçı kap ödülü vs hikaye,gerçek olan an itibariyle aşık olduğum Sébastien Tellier.
ESC tarihinde duyduğum en güzel eurovisionvari olmayan ,evveliyatında videosunu gördüğüm anda ahanda ,kendisini oturup dinlediğimde oha dediğim şarkının sahibi.
Ben bir çılgınlık yapıp cumartesi gecesi sana oy bile verebilirim mösyö Tellier.
Ha bir de not bu adam ESCnin ertesi günü istanbul'da imiş lan!
--> Haberin devamını okumak için tıklayın(Click to Read Source)...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder