13 Ağustos 2008 Çarşamba

püsküllü çanta modası


Geçen yazılarda çanta modasından bahsetmiştim. Ama atladığım bir kısım olmuş… Püsküllü çanta trendi…


Biraz demode görünse de casual giyimde güzel bir yeri var. Yürürken ayrı bir zerafet katıyormuş hissi verebilir püskülleriyle . Ama siz yine de evde kedi (ya da köpek) besliyorsanız bu çantalarla onlardan uzak durmanızı tavsiye ederim. Başıma gelen dostlarımın da başına gelmemesi dileğiyle… :)



püsküllü çanta


çanta moda


püsküllü moda


çanta modası


püsküllü trend


deri püsküllü


En sonuncusu favorim. Rengi güzel ama fiyatı hariç ( $115)



Tags: , , , , , , , , ,


--> Haberin devamını okumak için tıklayın(Click to Read Source)...

Local Time, yerel medyayı büyütmeye kararlı






Yaz başında Milliyet'in Ankara, İzmir ve Bursa'da düzenlediği toplantılarda, yerel medya temsilcileriyle sohbet ettik. Sohbetlerimizde dile getirilen ortak beklenti reklâm pastasından alınan payın artmasıydı. Bu bağlamda, yerel medya pazarlaması yapan Local Time gibi kuruluşların önemli bir misyon üstlendiğini söylemek lazım.

Local Time, işini bilimsel bir anlamda yapmayı hedefleyerek yola çıkan bir şirket. Genel Müdürü Arzu Küfündür ve ekibi, Anadolu'yu karış karış geziyor, sağlıklı veriler toplamaya ve bilimsel ölçümler yapmaya çalışıyor. Küfündür, planlamayı yaparken izlenme oranlarını temel aldıklarını vurgulayarak kobiler için şu özeti yapıyor:

"Kobiler için en uygun mecra tüm illerde yerel radyolar; iller bazında değişmekle beraber, TV ve gazeteler. Yerel gazeteler abonelik sistemiyle dağıtılıyor; esnaf ve erkek hedef kitleye ulaşıyor. TV kanallarının özellikle yerel ana haber ve spor programları da erkek hedef kitleye hitap etmesi nedeniyle tarafımızdan özellikle planlanıyor."
Yerel medyaya genel reklâm pazarından ayrılan pay henüz çok düşük.

Ancak bankalar, özel finans kurumları, sigorta şirketleri, bayii ağıyla çalışan dayanıklı tüketim ve mobilya üreticileri, havayolları, GSM şirketleri ve FMCG sektörü ulusal medyaya ayırdıkları kaynağın yaklaşık yüzde 2-10'u arasında bir oranda yerel medyada yatırım yapıyor.

Arzu Küfündür, yerel mecralara ayrılan reklâm payının çok çok düşük olması nedeniyle mecraların kendilerine yatırım yapmadığından dert yanıyor. Ancak, her şeye rağmen, sektörün büyüyeceğinden çok emin ve düzenli bir biçimde yatırım yapmayı sürdürdüklerini dile getiriyor.

Fatoş Karahasan




--> Haberin devamını okumak için tıklayın(Click to Read Source)...

Hiç yorum yok: