Dünyada cep telefonu kullanımı hızla artarken telefon sahiplik yaşı da düşüyor. Wireless Intelligence isimli kuruluşun yaptırmış olduğu bir araştırmaya göre 8-15 yaş grubunda cep telefonu sahipliği bazı ülkelerde yüzde 80’ler civarına erişmiş durumda. Pazardaki büyüme doğal olarak cep telefonu üreticilerini, çocuklar ve gençlere yönelik ürün geliştirmeye yönlendiriyor. Çocuk dünyasının en önemli markalarından Disney bu fırsatı önceden gözlemleyerek Vodafone’la başlattığı çalışmanın meyvelerini toplamaya başladı bile. 'İlk telefon' olarak konumlandırdığı çocuk cep telefonunu basit, kolay kullanımlı bir yazılımla destekleyen Disney, bu modelin başarılı olması sonucunda, yeni projeler geliştirmeye karar verdi. Disney 'İlk telefon'u, Disney karakterlerini çocukların yaşamına daha da yakınlaştırmak için bir araç olarak görüyor. Telefonlara yüklediği içerikle, kullanıcıların Disney filmlerinin müziklerini, görüntülerini kullanmalarına izin verirken sadık müşteri tabanını korumak ve geliştirmek için de çalışıyor. BEATLES ŞARKILARI REKLAM MÜZİĞİ OLUYOR Procter&Gamble, 'Luvs' markası için Beatles’ın 'All You Need is Love' şarkısını kullanarak bir reklam yarattı bile. Parçanın sözleri 'All you Need is Luvs' olarak değişmiş. Bakalım onu kimler izleyecek? UYDUYLA 50 YEREL KANALDA EŞZAMANLI REKLAM YAYINI Kaynak: Milliyet İK |
--> Haberin devamını okumak için tıklayın(Click to Read Source)...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder